Wednesday, December 3, 2008

JUALAN JIMAT MALAYSIA....

buat pertama kali dalam hidup aku tk de prasaan nk shopping... ni semua disebabkan oleh kes yp aku tu la kan..yg membuatkan semua perancangan nk shopping terbantut..hu..hu..hu... tak pernah lg aku tak de prasaan nk shopping(tak percaya tanya mc)....tp tetap akan diceritakan kt sini kemeriahan JUALAN JIMAT MALAYSIA yg sempat aku n family pg kt midvalley n the gardens...

mmg sungguh jimat..bayangkan hampir sume store sale up to 70% beb... happening giler (bukan tuk aku)...kalu kt dKnY, A/X, cK,timberland,isetan,jusco mmg sale smpai 60%(husb aku mmg shopping sakan...) pas2 yg paling sedih sekali...coach wat clearance sale h/bag harga ribu riban tu jd RM 1k+++ ajer...masa tu tengok ramai gak org yg mmg mampu beli(dalam hati berkata bestnya n bertuahnya diaorg tu sumer)...aku hanya mampu tengok ajer..semuanya disebabkan KES besar tuh...wa...wa..wa...wa....arrghh tensen nya...

tp pengajaran nya(bila tk dpt beli beg coach tu), kita mesti berusaha tuk cari duit lebih...dan org2 yg beli beg coach tu bukan sume lahir dlm dulang emas kan..mesti diaorg usaha gak tuk smpai tahap mcm tu...n kalau mudah sangat kita tuk dpt kan sesuatu mayb ia dah tak ada value....

3 comments:

HIDAYAH HALIM said...

ala kak anis neh...bli jek coach kat uptown tu...leh la tahan dalam 2 thn kot...pastu bli len plak... kehkehkeh...

hisyamrahman said...

sabo nis...semua tu duniawi belaka...

anis said...

hu..hu..hu... tengah sabo le nih... sabo tambah duit smula...