Monday, November 17, 2008

quantum of solace vs Madagascar..

last saturday sempat la meluangkan masa tengok wayang kt teruntum...citer james bond(ada tak yg da tengok??).... citer nya biasa2 ajer...coz pertengahan cerita agak slow skit...dekat nk abis br action smula...tp biasa la james bond luka skit aje..yg jahat lain sume mati...he..he..

Madagascar tak tengok lg....sape yg da tengok leh bg komen...tp confim klakar giler kan... adriana suke sangat dengar theme song dia 'i like to move it..move it tu...''(betul ke spelling nie..)

7 comments:

k.e.b.u.n.t.u.a.n said...

best2 cter madagascar 2..mmg kelakar giler n ketawe xsudah tgok..a must seen movie! =D

hisyamrahman said...

i like to move it...move it....best nis...aku ingat ari tu nak layan james bond la...pastu ameer nak tgk madagascar2...so...lyn la anak...enjoy citer dier...

danny said...

aku tak suka tengok wayang. tapi suka tengok dvd. Aku bole kira movie yang aku tengok kt wayang.

1. Dadah connection (Kat jerantut)
2. Stargate (Alor Staq)
3. Citer Samuel L jackson duk dalam gua tu... aku tak ingat tajuknya. (Alor Staq)
4. Lord of the rings 2 (kuantan)
5. Lord of the rings 3 (kuantan)
6. RemPit (kuantan)

Tu je citer yg aku tengok kat wayang.

hisyamrahman said...

ne...awok tipu...hijau kuning punyerrrrrrrrrrrrr...apa citer

danny said...

hijau kuning? tu bukan wayang hehehehe

madier said...

hahahhaa..Nan...kantoiiiii....

Jankaulu said...

suka tengok wayang tapi kat muadzam tak ada...