Sunday, September 14, 2008

akhirnya......

akhirnya............ dapat jua aku menrealisasikan hasrat mc zue yang mahukan aku ada blog sendiri... akhirnya...... dapat jua aku membuat blog sendiri..tak de la asik membaca blog org lain ajer kan.... akhirnya.....dengan keberkatan Ramadhan ini aku berjaya mencapai target untuk membuat blog..sebenarnya target by end of this year mesti ada blog, tp Alhamdulillah pada hari ini dipermudahkan, dibukakan hati untuk membuat blog.. terima kasih buat bos en wan zain yg beria suruh aku create blog tuk dia...dr situ la bermula segala-galanya..he..he..he...mungkin ada banyak kekurangan biasa la kan menda2 baru tuk aku.. tp akan di perbaiki dari masa ke semasa... semoga enjoy n selamat berbuka puasa bg sesiapa yg puasa la...

3 comments:

hisyamrahman said...

cayala anis...akhirnya ko ade blog

danny said...

tahniah! akhirnya...

Mc Zue said...

huwahuwahuwa...